Pages

Wednesday, November 14, 2012

Roffe Ruff - Vill inte längre

Roffe Ruff - Vill inte längre Tube. Duration : 2.83 Mins.


Roffe Ruff - Ormar i Gräset www.myspace.com Not my work solely this awesome pöjk från majorna! LYRICS: Låt mig lätta på mitt hjärta, innan mitt liv rasar sönder Allt ni gav till mig var smärta, och allt ni sa om mig var lögner Låt mig lätta på mitt hjärta, innan mitt liv rasar sönder Allt ni gav till mig var smärta, och allt ni sa om mig var lögner Vill inte längre, kan inte längre Tar inte hand om mig längre Äter inte längre, sover inte längre Aldrig någonsin har mitt liv varit sämre Dricker för mycket, i mitt och andras tycke Men det gör för ont och vara nykter Vill inte längre, kan inte längre Refr För dom tog mitt allt, spottade på det Drog det i smutsen, trampade på det Fick mig kickad från jobbet i Gårdsten, det är knappt jag förstår det Dom gjorde allt för att få mig att lida, tillslut så var det bara en på min sida En enda vän mot en hel jävla liga, som följde hjärtat och vägrade tiga Men jag vet var dom är vid 6.05, vilken kö som dom sitter i på vägen hem Vilket tak jag kan ligga på med en AK-5 Jag kan mörda båda två, bara försvinna sen Refr. Bland alla jävla råttor, bland alla jävla ormar Så tycks det alltid finnas just en person som står upp för en Tack till dig, du vet vem Read more: svenskalyrics.se

0 comments:

Post a Comment